close

樂觀風趣的潔蜜莉老師 (Teacher Jemmily)   

Hi! This is Teacher Jemmily. I'm a very cheerful, friendly, and optimistic person. 
嗨!我是Jemmily老師,我是一個擅長激勵人心、對人友善而且樂觀風趣的人。 


One of the things that I do during my pastime is walking. I'm into it and I think I could walk for 2 hours. The other thing that I usually do during my free time is to read newspapers because I want to be well-informed about the things that are happening around me. 

平時有空,我喜歡散步,興致來時我甚至可以一口氣連走兩小時。另外,我也喜歡讀報紙,因為這樣子我就可以隨時掌握生活周遭所發生的事情。 

By the way, I like English and business subjects except accounting. I'm actually a graduate of Bachelor in Business Technology and I had a lot of business subjects there. I could teach as well as work in an office because of the subjects I had taken before.

還有,我很喜歡英文還有一些商業相關科目(除了會計)。事實上,我有商業科技大學的教育背景,求學時期選曾修了不少商業相關學分,這些求學經驗,對我的教學職涯和商場競爭力助益頗大。 

Well, being a teacher is a very difficult yet challenging job. With my previous teaching job with Koreans, I would usually use the simplest word in order for beginners to understand me better. I was trying to make a friendly atmosphere during the class for them to be more comfortable. 

擔任教職是一種高難度且具挑戰性的工作,從我之前教韓國學生的經驗中,我學會了如何透過簡單的英文字彙,讓初學者不費吹灰之力就可以了解我在說些什麼。我總是會盡力在課堂上營造出一種親切感,讓學生上起課來比較沒有壓力。 

I always give my best because I want my student learn from me. I feel satisfied when I know that they've learned something from me. And if I feel like I still have to work on some areas of my skills, I try to ask other people's opinion about my performance for me to be able to change the things that I still have to improve on. I'm an open-minded person. 

我總是追求極致表現,因為我希望我的學生每堂課都能有所收穫。當我知道他們真的有學到了什麼,我會因此而感到心滿意足。而若我覺得自己在教學領域不夠廣,我會主動向他人請益,希望能精益求精! 


On the other hand, I already got an idea of what kind of student that I will be handling and I believe I could handle them well.
另一方面,我非常清楚自己現在所要面對的學生的需求和特質,我有信心能夠符合他們的期待。 

I'm expecting them to learn as well as to have fun during my class. I'm kinda excited. I hope I could meet you at Hi!Tutor as soon as possible.

我希望學生們在我的課堂上可以一方面學習英文,一方面也樂在其中,我真的很興奮,我迫不及待希望能早日與您在 Hi!Tutor 見面! 

Teaching Experience (Year): 1 year
英文教學經歷(年) : 1年 

Suitable level: Level 3~Level 6
適合學員: 3級~6級 

Teaching Professional Specialty : Pronunciation, Grammar, Daily Conversation, Reading
教學專長:英文發音、英文文法、日常英文會話、英文閱讀



一對一真人互動- 不用出門人擠人


免費專線:0809-090566   點我馬上來免費試讀    


線上客服 Msn / Mail :hitutor@hotmail.com.tw Skype:hitutor



線上英文線上日文線上韓語線上德語、線上西語、線上法語、線上義語 



arrow
arrow
    全站熱搜

    hionline 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()