close



Hi! My name is Teacher Jc and my star sign is Capricorn, we are known for being hard-working and dedicated to our jobs. People say that those born under the Rabbit sign are fun to be with and very much reliable, so I can be a good friend. I am a Registered Nurse in the Philippines the same year I graduated in Nursing from Our Lady of Fatima University. I started teaching English as a Second Language in 2008. I also worked as a Communication Skills Trainer at a training center for those who aspire to work in the call center industry.

嗨!我的名字是JC老師,我的星座是山羊座,而山羊座的人工作上都是出了名的認真和盡心盡力。大家也都說屬兔的我很好相處,而且是個非常可靠的朋友。我從Our Lady of Fatima University的護理系畢業後,就成了一名合格的護理師。從2008年起,我就開始從事英文教學工作,過去也在接線中心負責新進人員談吐應對的訓練。

Teaching has always been my passion. Although I took up nursing and got my license, my field of expertise has been teaching. I enjoy seeing students learn from what I shared and I just don't teach because it's my job, I teach because it's what I want to do and what I want to continue doing.
Because I enjoy teaching, I want my students to enjoy learning as well. I make sure that my students always have fun and learn. In my class, I see to it that my students always have smiles on their faces whenever we begin our lesson, up to the last minute. From my experience as a student, I learn better from teachers who make learning environment fun - and I have adapted this in my classes. But it's not just always the fun stuff as I make sure that I know which area my students need to focus on, and give the best and most appropriate feedback that will help them improve. So I look forward to have you as my student and start learning English with me. See you at Hi!Tutor!

雖然我所學是護理相關,但我的專長和熱情是在『教學』這個領域。當我看到學生吸收了我分享的英文知識時,我會非常有成就感。因為我不光是把英文教學當成一份差事,而是我心之所欲、而且希望能夠持續教學下去。

正因為我如此熱愛教育,所以也希望我的學生也同樣熱愛學習。我會確保我學生們的英文學習過程是有趣而且能夠有效的吸收。

在我的英文課堂裡,我會努力讓學生從頭到尾臉上都掛著笑容。根據我自己的經驗,我發現能夠把英文學習環境變得有趣的老師都能讓學生學得更多、更快,所以我也把這個觀念導進了我的英文授課方式裡。

話雖如此,我不會只顧娛樂學生,而忽略了學生應該加強的區塊。我會適度提供他們得宜的回應,讓他們知道哪些地方需要進步。我非常期待能夠成為你們的老師,一起來學習英文。我們線上見!               


 



一對一真人互動- 不用出門人擠人


免費專線:0809-090566   點我馬上來免費試讀   


線上客服 Msn / Mail :hitutor@hotmail.com.tw Skype:hitutor



arrow
arrow
    全站熱搜

    hionline 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()